[Mondrian] Capture values on generated tables

Ednardo Ferreira ednardof at yahoo.com
Fri Aug 24 17:03:57 EDT 2007

Hi!

I'm using in a prototype Mondrian/Jpivot and they are being really useful to me.

Now I have a question.

 I use maps in my aplication. I want integrate OLAP and my maps.

How? I want render my maps respecting values at my OLAP. For example, if the hierarchy showed in OLAP is country, I'll show a country map. If the hierarchy is states, my map will show a value for each state.

For that, I need to access each value in each cell, and know what row and what colomn is the value. The, when I will paint my map, I can link map and OLAP.

p.s.: Excuse-me my terrible english. Believe in me, my French is worst.

Até mais!!!
Tudo de bom a você e os seus!
Jesus te ama!

Ednardo de Oliveira Ferreira
Analista de Sistemas e Mestre em Transportes
www.ednardof.gigafoto.com.br

"Adoro falar sobre nada. É a única coisa da qual realmente entendo."(Oscar Wilde)

"Eu digo sempre que tenho duas armas para lutar contra o desespero, a tristeza e até a morte: o riso a cavalo e o galope do sonho. É com isso que enfrento essa dura e fascinante tarefa de viver." (Ariano Suassuna)

"A vida não é a que cada viveu, mas a que recorda e como recorda para contá-la." (Gabriel Garcia Marquez)